Thursday, March 12, 2009

H I M

Am at the office now.. but somehow no mood yet to do work hence I'm blogging..

In about 10 days my dearest will be celebrating his 26th birthday.. and I still don't know what I should get him for his big day..or how I'm gonna suprise him this year (come on brain, think!!!).. We've known each other for almost 9 years now :) and I love him to bits! He's my bestfriend, he's my driver, he's my adviser, he's my businesspartner, he's EVERYTHING to me..


Saya sayang awak encik Mohd Ajmal Faiz Rahmat!!


cuba menjadi serius


cuba menjadi sooo sweettt :P



CIS!!! APAKAHHH INI??


cuba menjadi cute pulak

muka time merajuk, sumpah buruk!!







p/s: saya sangat rindukan dia di saat ini!!

4 comments:

Anonymous said...

saya tahu anda menyayangi sidia...
(^_^) saya mendoakan yg terbaik OK..

take care.

shafiza jai azali said...

lyn, hehehhe, thanks bebeh.. jai doakan lyn dan mr.ketchup jugakk!! cepat sembuh & datang kedai nanti eh???

d|aBoL|c e'En said...

aduh..sweetnya kamu..
business melets je, kawen, please? jangan ngade2 nak stall lagi. kang saye tampo. hehehehhehe

shafiza jai azali said...

kawen? mesti kawen, tapi tak tahu bile la.. kamu bagaimana pulak dgn encik bob itu?? hehehe.. kite same la... muahahhaa..jangan risau, saya akan ajak kamu bile saya kawen nnti..

p/s: waaa!! rindu nak lunch!!
p.p/s: bile nak update blog??