Tuesday, March 30, 2010

B & B Gathering

Hello peeps, rasanya everyone else dah buat entry bout this gathering. Sorry lambat sikit update this blog. I am really really busy these days.


Anyhoot, as you all know, last Saturday Jai bukak booth bajoo kat The Zon, KLCC, and Jai jugak jadi emcee for the event (ok tak Jai jadi emcee aritu?). So, on Saturday, pukul 9 pagi me and encek kesayangan dah ada kat butik untuk pack2 barang sume for the booth. I think kitorang sampai kat The Zon tu around 11am kot coz traffic pun boleh tahan heavy pagi tu. Sampai je terus setup booth coz kesayangan has to leave early for his rugby game :( And sambil-sambil tu practice jadi emcee jugak.. hahahha.. Nasib baik on that day my BFF Hidayah(the gojes lady in red maxi dress kat booth bajoo tu) datang tolong jaga booth, coz I was really really busy meng-emcee-kan gathering tu.. Thanks so much babe, me love u!

Rasanya semuanya berjalan lancar masa majlis tu. Everyone sangat sporting main games(kelakar gile time game) and everyone pergi semua booth untuk dapatkan all the info they needed from the vendor. And thanks to everyone yang datang booth butik bajoo walaupun kami tak bukak booth yang wedding related. Ada customer SMS Jai cakap tak sempat nak jumpa Jai kat majlis tu, so sorry dear, maybe Jai tengah busy ke sana ke mari kot..

Special thanks to all the committee yang banyak membantu menjayakan the event. Everyone worked hard to make the event a successful event. Jai tengok semua committee sibuk layan customer kat booth masing2 and sempat jugak lari sana sini lagi untuk make sure majlis ni smooth. Thank you sangat2! Korang memang best. Well, xtau nak cakap ape lagi sebab kalau nak review satu2 mesti entry akan jadi panjang gile babi kan.. So sila enjoy the pics dulu ok :))

kesayangan and my friend Hadi yang posing gatal kat pelamin Rass Deco

booth butik bajoo :)


me in action ngan Atim and Diah

me with Anil masa main game marah, pujuk,sayang

Anil yang gojes mojes dimakeupkan Hazlie Hamzah

Thanx cik Farah datang ke booth butik bajoo! Sangat dihargai!


my BFF'S daughter! dia yang paling sibuk naik turun pelamin haritu.. hehe

first time jumpe this lady! nak kawen dah dia weekend ni

customer bajoo cik Lyana

Project Manager yang sempat beli bajoo jugak, saya pun ada beli baju dari Diah

my BFF Dayah, she was the one who helped me at the gathering, thank you babe!!!

with Ann, Diah n Wawa

customer bajoo memakai faux leather jacket from us yo!

zam & atim, orang kuat ni

me & Diah again, dah tukar uniform dah time ni

me and Amy

me and Azie



















1 comments:

dialicious said...

hey tq emcee yg sgt berbakat!u mmg cool la..i suke!sbb i ni kalut orgnye..tq to ur fiance as well for being such a great help!
c u nx mth..muah!