Thursday, March 11, 2010

relationship 101?

This month is kesayangan's birthday and I still don't know what I should get him this time or suprise ape nak buat tahun ni... I have a few things which I think he would like to have, tapi tak boleh reveal kat sini coz he reads my blog. Nanti dah tak suprisseeeeee lagi dah.. hehehe..

On a completely different subject, someone asks me today about my relationship with kesayangan and macam mane boleh bertahan lama(actually ramai orang dah tanya soalan cepumas ni)... Haissshhh I am not Dr Phil or Dr Fadhilah Kamsah dearies.. I am not qualify to give any relationship advice... hehehe..Trust me, I don't have the perfect relationship with kesayangan, but we do try to make the best of everything and we try our best to respect each other. And paling penting kesabaran yang tinggi and trust to each other. Rasanya we all sama je macam all the other couple out there..Gaduh sikit2 tu biasala, kalau asyik happy2 je boring, takde drama..ahahahha... Ape yang penting? Kerjasamaaa.. hehehhee..

Dah la, merepek pulak kat sini. Please excuse me dearies..Esok, I will be on leave sebab ada hal penting untuk di settlekan.. Wehoooooo!!

birthday encek kesayangan last year. kek coklat tu sedapss giloss

tanah abang, jakarta

seafood dinner @ bandara djakarta, ancol, jakarta

tangkuban perahu, bandung

1 comments:

dialicious said...

hepi bday boroi!betullaaa..korg sgt lama gile harusla kasi tips..ehehe