Thursday, June 10, 2010

temporary insanity

Today is the 10th of June people!! Means that lagi sebulan je I akan menjadi wifey. Wehooo!! Time did fly very fast, feels like I just got engaged a few weeks ago then booom my wedding day is here.

I still have so many things to settle :( but luckily all the important ones are already done (borang nikah, HIV test). Right now me and kesayangan are still looking for our hantaran items, things for me dah settle, tapi things for him belum. I think it is kinda hard to find stuff for guys. There are not many options out there kan? Dahla my mum tak kasi letak kasut kat hantaran, so dah kurang satu option. We have to get all the things before this weekend sebab our parents dah bising dah.. huarghhhhh.. Also this weekend nak pergi cari his wedding band and my rantai or gelang untuk nikah nanti. Yup, I don't want another ring for my nikah, but I still cannot decide whether I want a rantai or a gelang. What do you think?

This week also we are super busy with delivering/sending our cards to our friends (kepada yang belum dapat sila bersabar ok, jangan merajuk pulak, the card is on it's way). Tapi dalam sibuk-sibuk pun sempat lagi tengok Lagenda Budak Setan last Tuesday. Yeah ok, the movie 'kureng' sket la. Nasib baik Lisa Surihani tu lawa kan? Kesayangan did not complained much on the movie coz he didn't read the book, but for those who have read the book before, memangla tak puas hati sangat dengan cerita tu kan? Maybe the expectation for the movie was too high kot.

Oklah, have to go out for lunch now. Esok saya blog lagi. Toodles!



gambar takde kena mengena. awak nak tolak saya gi mana tu encek kesayangan?


3 comments:

eila said...

ambooiiii..xsabar nmpknye nk jd wife smpai bln pon salah tulis...10 june la kak...lum msuk july lg..hahahhaha...
it's ok..mesti excited kiler nk kawin kn???xpe yg penting u mesti nmpk cnatek ats pelamin..xsbr nk amik gmbar byk2 ni..hehehehe

shafiza jai azali said...

ahahahhaha.. tak sedar okeh tulis salah tu... hahaha... tenkiuu adik!! baju lip lap lip lap dah siap lum? janji jangan over dari pengantin tau... hehehhe

eila said...

wahahaha...liplap2 la sgt kn...ala kite org blkg tabir je..xperlu nk glamer dr pengantin..heehehe..
tp yg plg glamer adelah mak mertua pengantin..hihihihhi