Monday, November 10, 2008

merepeks

my new gladiator sandal-present from someone

As usual, weekend was really short for me :( Lepaks with a few friends on Saturday morning and then went straight to take my new stock for my bajoo online business. Me likey the new stock! Alot of nice tops and maxi-dress :) Sila lah browse dan beli ye!!


new stock @ bajoo

Sunday; I watched Bond with my mummy at 11.45am (sila faham, ibu saya yang pergi beli tiket pagi); the movie was great, full with action pack scenes. Biasa la, James Bond kan, mesti ada tembak2, racing2 kereta, meletop sana sini and don't forget the aweks.. Semuanya cun2 belaka.. hehehe.. After that was whole day at home watching tv + eating + sleeping :)


2 comments:

d|aBoL|c e'En said...

bestnyeee dpt pressies...saye ni takde sape nak bagi pressie... bday pon encik bob tak kasi pape, cume blanje makan jeee.. (demanding pulak kan?) :P

Jackiethevixen said...

Omg! Chantek sgt kasut tu ok! jeles ni. Nak satu jugak! hehe