Wednesday, August 5, 2009

aku stacy

Stacy - Aku Stacy Lyrics

tokey butik with stacy

Mau saja…aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja …ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar ku sedia terkunci

Difikir-fikir mengapa harus takut
Sedangkan asal ku yang berkuasa
Biarpun aku Stacy bukannya permaisuri
Harga diriku tinggi


Stacy (winner of AKADEMI FANTASIA 6) came to bajoo boutique this morning!! Sangat kecil orangnya and sangat friendly ok!! She said she will visit us again for baju raya soon!! Will post her outfits later ok.. So what are you waiting for? Cepat-cepat pergi butik bajoo!! Our address:

No 50.1 (tingkat 1), Jalan 7/7A, Seksyen 7, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

http://mybajoo.blogspot.com/



3 comments:

marfuza said...

stacy sgt kecil orgnya?? ermm..yg ckp tu besar sgt ke?? hehe.. jai,dia x make up ek??pelik arr muka dia x make up..

:) said...

fuza, serius weh dia kecik..ehehe.. BTW ko bila nak datang kedai aku ni? ada berbagai size la weh.. jangan risau!! ada banyak kurung chiffon baru tau!!

marfuza said...

ermm.. nnti aku cari ahli2 kontinjen gi serang kedai ko.. btw, ko jaga kedai weekends je ke?