Thursday, January 17, 2013

Kenangan terindah


Jeng.. Jeng.. Jeng..

I was cleaning our store room few weeks back..
And..
I found this.....!!!!

Our ID from good ol' UNITEN days :) :) :)

Been looking for it for some time and I really thought we lost it, but hey it was kept neatly in one of my old handbags. Syukran.



Don't cha think we look innocent cute on our IDs? Muahahahahaha...



Looking at the ID made me remembered all the good times in UNITEN.

THE PLACE where me and encek K met.
Tempat jatuh cinta we olls!
How we met was another story la kan, maybe, just maybe one day I will share it here.

Back then rasa macam kurang masalah je kot.
Yelah, studying time was the best time in our life kan.
You don't have to think that much kan.

Eventhough tak banyak duit and takde kereta (kami naik scooter biru ye), kami happy je.
Ada duit makan KFC, takde duit ambil nasi menggunung satu pinggan, ambil 2 lauk makan share sama-sama.

Back then The Mines tu dah kira paling happening dah.
Kalau pergi MidValley or KLCC kira gempak kebabom dah.

Back then in Uniten the most famous and the first question people will ask me when they bumped into me was: "Boroy mana?"

And vice versa for him: "Jai mana?"

Memang muka kitorang ni dah ada cop mohor masing-masing kot.
Tak kira kat mana, kat COE ke, kat COIT ke, kat padang ke, kat UPTEN ke, semua tanya soalan yang sama.

Gosh, rasa rindu pulak kat Uniten.



Kami yang happening lepak Hartamas Square sampai pepagi buta hokay jangan jeles.
Persoalannya sekarang, kenapakah sekarang kami tak kurus macam dalam gambar di atas ni? Grrrrrrrrrrrrrrr




0 comments: